...

Pages

Tuesday, June 2, 2009

Ucapan terima kasih untuk semua;Dr Mansor-malaysiakini


Sdr Mansor Othman merakamkan ucapan terima kasih kepada semua pengundi dan petugas penanti yang telah memilih beliau sebagai Wakil Rakyat.

Sebarang pertanyaan atau permasalahan boleh diajukan ke email :adunpenanti@gmail.com

Blog boleh dilayari di : http://mansorothman.blogspot.com

Kemenangan ini adalah kemenangan rakyat.

Beliau memulakan ucapan denganmegucapkan riuan terima kasih kepada semua pimpinan dalam parti.Rakyat telah memberi kemenangan kepada Pakatan Rakyat dan bersyukur dan ini jelas rakyat penanti memberi satu signal yang jelas. Kepada tuan-tuan dan puan-puan sebagaimana yang dijelaskan bahawa kerjasama ini adalah satu kerjasama semua pihak dan seluruh kepimpinan.

Penanti akan memeberi satu signal yang jelas kepada umno dan Barisan Nasional,dan kita harap dari menifesto yang saya bawa saya akan dapat laksanakannnya bahawa saya cukup berterima kasih dan segala gerak kerja yang dilaksanaka sejak awal hingga kini, dan saya percaya YB Fauziah berkata model gerak kerja pilihanraya ini di Penanti ini akan di jadikan contoh dan akan merancang semuanya.

Saya juga mengucapkan terima kasih kepada pimpinan parti untuk di lantik sebagai TKM1 dan saya berkata tanpa tuan -tuan dan puan -puan dengan mesefasto yang dijelaskan, saya sekali lagi mengucapkan ribuan terima kasih kepada semua

1 comment:

Anonymous said...

Oi. Parabéns por seu excelente blog. Gostaria de lhe convidar para visitar meu blog e conhecer alguma coisa sobre o Brasil e nossa luta contra o comunismo. Abração



KERAJAAN PAKATAN RAKYAT

KERAJAAN PAKATAN RAKYAT