...

Pages

Sunday, June 21, 2009

Program Pendaftaran warga emas di Halaman Mayang Bukit Gedung -malaysiakini








Ahad 20hb Jun 2009,AMK JDM Bukit Gedong bersama para petugas ADUN Batu Maung N37 mengerakkan jenteranya dari rumah kerumah di sekitar Bukit Gedong seawal jam 9:00 pagi.

Setakat ini sehingga jam 02:15 petang sebanyak 37 borang telah siap diisi.Disamping itu AMK juga turut membuat bancian kaji selidik bagi menghadapi pilihanraya umum PRU-13 yang akan datang.

Hampir 92% penduduk memberi kerjasama yang baik untuk ditemubual & soal selidik.Boleh dikatakan 78% penduduk di sini rata-rata adalah penyokong kuat UMNO,jika dilihat dari segi respon mereka.

Ada juga para petugas yang dihalau oleh tuan rumah, katanya "kami tak mau bantuan dari Pakatan Rakyat"Walaupun apapun yang dikata atau dihamun,AMK terima dengan hati terbuka,kerana ini semua adalah satu cabaran & dugaan dari Alllah Azza Waja'lla.

Program rumah kerumah yang bermula dari jam 9:00 pagi ini akan berakhir sehingga jam 5:00 petang.Akan tetapi pendaftaran serta aduan penduduk sentiasa akan dibuka kepada orang ramai,terutamanya penduduk Bukit Gedong dari masa kesemasa di One Stop Center ADUN Batu Maung, Bukit Gedong berhadapan rumah saudara Aidil.

No comments:



KERAJAAN PAKATAN RAKYAT

KERAJAAN PAKATAN RAKYAT