...

Pages

Sunday, June 21, 2009

Program Di DUN Batu Maung Parlimen Bayan Baru 21 hb Jun 2009- Malaysiakini


Pengerusi Persatuan Penduduk Seri Delima Sdr Zainudin Haniff menyampai ucapan aluan sebelum gotong royong.

YB Abdul Malik Kassim sedang menyampaikan ucapan perasmian.

Antara penduduk yang hadir ke program gotong royong

YB Abd Malik kassim , Sdr Azrizal(Ketua AMK Bayan Baru) dan Sdr Hashim (Pembantu YB Malik) sedang berbincang program seterusnya

MPPP menghantar peralatan untuk gotong royong, kelihatan Sdr Fauzi Noordin Pembantu YB Abd Malik Kassim


21 hb Jun 2009- Memandangkan secara drastik peningkatan kes denggi di kawasan DUN Batu Maung, Pejabat ADUN Batu Maung YB Abdul Malik Kassim telah mengadakan program gotong royong bertempat di Kawasan Flet Seri Delima Sungai Ara.

Program ini bermula pada jam 8.30 am dan disertai oleh seramai hampir 50 orang penduduk di Kawasan Flet tersebut.

Pihak Majlis Perbandaran Pulau Pinang telah menyalurkan bantuan dengan menyediakan peralatan gotong royong seperti bakul rotan, penyodok sampah, cangkul , penyapu, pongkes dan sebagainya.

Manakala pejabat kesihatan daerah telah menghantar wakilnya untuk menyampaikan taklimat pencegahan denggi kepada penduduk setempat.

Program tersebut telah dirasmikan oleh YB Abdul Malik Kassim ADUN Kawasan Batu Maung. Turut hadir Ketua Angkatan Muda Bayan Baru Sdr Ahmad Azrizal Tahir dan Pengerusi Persatuan Penduduk Seri Delima Sdr Zainudin Haniff.

Program gotong royong ini akan diadakan secara berterusan di beberapa kawasan lagi pada setiap minggu dimana kawasan-kawasan terlibat dikenalpasti sebagai kawasan wabak denggi.

Pejabat YB Abd Malik Kassim mengucapkan ribuan terima ksih kepada semua penduduk dan jabatan-jabatan yang terlibat dalam gotong royong tersebut.

No comments:



KERAJAAN PAKATAN RAKYAT

KERAJAAN PAKATAN RAKYAT