...

Pages

Friday, March 6, 2015

JAMUAN SEMPERNA TAHUN BARU CINA 2015




Pejabat Exco Agama Islam Pulau Pinang, Hidayah Center Pulau Pinang & Malaysian Chinese Assocation (MACMA) ingin menjemput semua rakyat yang berbilang kaum untuk menghadiri Majlis Rumah Terbuka Tahun Baru Cina pada 8 Mac 2015 (Ahad) jam 9.00 pagi hingga 2.00 petang  di Masjid Cina Titi Papan.
Semua dijemput hadir tanpa mengira kaum, termasuk tokoh-tokoh pertubuhan-pertubuhan awam, tokoh-tokoh korporat dan sebagainya adalah dijemput untuk menghadiri serta menikmati jamuan hidangan yang akan disediakan pada majlis ini.

Diharap pengajuran acara ini dapat mewujudkan suasana harmoni antara rakyat jelata yang berbilang kaum dan agama seterusnya dapat membentuk perpaduan.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jamuan Tahun Baru Cina akan turut didakan oleh Parti Keadilan Rayat di Pejabat Ranting Tanjong ( 181 Jalan Arglly (berhadapan Sek Men Perempuan Al-Mansor), dengan anjuran bersama Ranting KOMTAR, Pengkalan Kota, padang kota & Jalan Arglly. Jamuan ini akan berlangsung pada 8 Mac 2015 (Ahad) jam 5.00 petang hingga 7.00 Malam.

Semua dijemput hadir bagi memeriahkan lagi acara ini dan seterusnya dapat mengiratkan perpaduan dikalangan ahli dan rakyat (khusunya).



No comments:



KERAJAAN PAKATAN RAKYAT

KERAJAAN PAKATAN RAKYAT