...

Pages

Sunday, August 16, 2009

Perasmian Sambutan Bulan Ramadhan Dan Pemberian Sumbangan Kepada Penduduk yang Kurang Berkemampuan dan Masjid serta Surau Di KADUN N37 BatuMaung



Seramai lebih kurang dari 150 penduduk yang kurang berkemampuan serta Masjid-masjid dan Surau-surau sekitar kawasan Batu Maung telah menerima sumbangan semperna Sambutan Bulan Ramadhan yang telah di anjurkan oleh Pusat Khidmat N37BatuMaung bersama-sama dengan JKKK Permatang Damar Laut Batu Maung.

Program dimulakan dengan penyampaian sumbangan Ramadhan oleh Yb Hj Malik Kassim ADUN Batu Maung memerangkap EXCO kerajaan Pulau pinang.

Program diserikan dengan kehadiran TKM 1 Pulau pinang YB Dr Mansor Othman yang seterusnya terlah merasmikan Pelancaran Sambutan Bulan Ramadhan.

Pada malam ini pula akan diadakan Forum Perdana " RAMADHAN BULAN RAHMAH DAN KEAMPUNAN " yang akan dipengerusikan oleh Yg Berbahgia Ust Mohd Hanif Omar@wahab dari Jab Mufti Negri Pulau Pinang, manakala ahli paner terdiri daripada Yg berbahgia Ust Abu Khir Bin Ayop ( Per Ulamak Kedah ) , Yg berbahgia Ust Ellias Zakaria ( Pensyarah USM ) dan YG berbahgia Ust Shahul Hamid Bin Seeni Muhammad ( Penceramah Bebas , Mudir Darul Tahzib Teluk Kumbar)

No comments:



KERAJAAN PAKATAN RAKYAT

KERAJAAN PAKATAN RAKYAT